Første dugnad 2019

Postet av Nordstranda IL den 4. Mar 2019

Tirsdag 5. mars 2019 starter årets første dugnad med toalett- og kjøkkenruller.

Nytt av året er at henting av sekkene skal gjøres i Norengros´ butikk i Rønvik (bak Biltema). I perioden 5. mars til 20. mars vil det være mulig å hente sekker i butikkens åpningstid (man-fre 08-16). Butikken har laglister i kassen, og dere kan selv velge hvilken type papir dere vil selge.

Sekkene skal selges for 350,- kroner stykket. Toalettruller og kjøkkenruller selges for samme pris. Når sekkene er solgt, skal pengene sendes til økonomiansvarlig for det enkelte lag.

Hver spiller skal selge 5 sekker. Familier med mer enn én spiller i NIL skal selge 4 sekker per spiller (søskenmoderasjon). Samme familie skal ikke selge mer enn totalt 8 sekker. For søsken er det viktig at pengene IKKE sendes inn samlet til kun ett av lagene, men at pengene fordeles på lagene i henhold til listene i butikk.

Frikjøp har denne gang blitt avklart på forhånd. Familier som ikke har hentet ut sekker innen 20. mars, vil også bli registrert på frikjøp. Frikjøp koster 120,- kroner per sekk og skal overføres til laget spiller tilhører.

Norengros vil tilby medlemmer av NIL utvalgte produkter i butikken til meget gunstig pris under dugnadsperioden. Ta kontakt i butikken for mer informasjon om varer og priser.