Oppstart av fotball for barn født i 2015

Postet av Nordstranda IL den 6. Okt 2020

Til foreldre til 2015 gutter og jenter

Året i år ble ikke som vi hadde sett for oss. På grunn av covid-19 har ikke «Velkommen til fotball» blitt gjennomført slik det i utgangspunktet var planlagt.

Nordstranda IL ønsker å starte opp fotballag for ungene som i år er størst i barnehagen, altså 2015 ungene. Oppstart for trening  er 14.oktober kl 16. Det blir en lett trening for barna og foreldrene vil få informasjon fra klubben.

Vi ønsker tilbakemelding på hvem som vil starte på fotball, dersom det blir mange deler vi opp med jente og guttelag. Fotball er mye basert på hjelp fra foreldre, vi erfarer at det er greit å være minimum to trenere, men gjerne tre. Vi ønsker at alle trenerne gjennomfører trenerkurs, dette dekkes selvfølgelig av klubben. Alle ny oppstartede lag får tildelt nødvendig utstyr og trenerne får NIL-jakke og bukse.

Ta kjerne kontakt for påmelding eller det er noe dere lurer på.

Siri Sandbakk, sisandbakk@hotmail.com/95251537

Klubbens epostadresse er: nordstranda@hotmail.com

Legger ved link til NIL-håndboken, der finner dere nyttig informasjon om klubben, oppstart av lag og kontaktinformasjon til oss i styret.