Juledugnad

Postet av Nordstranda IL den 15. Nov 2021

Da er alt klart for årets jule-dugnad. Lagene skal i år selge sokker fra Bambusa, og overskuddet går uavkortet til det enkelte lag!

Dugnadsansvarlige for hvert lag vil hente ut sokker og fordele disse videre til spillerne.
Pakkene med sokker skal selges for 200,- kroner stykket. Hver spiller skal selge 5 pakker med sokker som ligger ferdigpakket i én pose. De ulike pakkene med sokker selges for samme pris.

Denne gangen vil kun familier med mer enn to spillere (tre søsken eller flere) i NIL få søskenmoderasjon. Ingen familier skal måttet selge mer enn totalt 10 pakker.
For familier med søsken er det viktig at salgssum IKKE sendes inn samlet til kun ett av lagene, men at salgssum fordeles på lagene i henhold til antall pakker som er mottatt fra det enkelte lag.

Frikjøp koster 500,- kroner og skal innbetales til laget.
Dersom enkelte lag ønsker å selge ekstra pakker med sokker for å øke inntektene til laget, kan dugnadsansvarlige for hvert lag hente ut ekstra pakker innen 1. desember.
Lykke til!