COOP NIL-Dagen

Postet av Nordstranda IL den 3. Jun 2025

Velkommen til et av årets store høydepunkter for store og små fotballinteresserte!

Vi setter opp treerbaner, og det blir ulike aktiviteter, som triksekonkurranse, presisjonsskyting og straffesparkkonkurranse - med premier!

Ja, dette er midt i middagstida, så Nordstranda IL spanderer pølser til alle. Saft og kaffe har vi også.

Vi gleder oss! Ta med venner og familie og kom!


Meld deg på her




Solidaritetsfondet bidrar til inkludering

Postet av Nordstranda IL den 19. Feb 2025



Nordstranda IL ønsker ikke at noen barn eller ungdommer skal falle ut av idretten pga. familiens økonomi.

Solidaritetsfondet er en ordning som skal nyttes til å dekke deltakerkostnader som treningsavgift, medlemskontingent, deltakelse på stevner/turnering, nødvendig utstyr, transport ol.

Solidaritetsfondet er ikke ment å fullfinansiere noens idrettsdeltagelse, men være en mulighet for å få hjelp/ støtte i en økonomisk krevende situasjon. Søknader til klubbens solidaritetsfond skal i utgangspunktet være individuell, og ikke fra lag/ grupper internt iklubb.

Støtteordningen er tillitsbasert.

NAV har en plikt til å støtte en fritidsaktivitet til barn for familier med økonomiske utfordringer og Solidaritetsfondet skal ikke være en erstatning for dette. Det er derfor ønskelig at man redegjør for hvordan denne muligheten er vurdert.

Søknader behandles fortløpende og konfidensielt


• Skriftlig søknad sendes til NILsolidaritetsfond@outlook.com

• I søknaden må inneholde følgende:

- Barnets navn, fødselsdato og tilhørighet i NIL

- Søker/Foresattes navn, telefonnummer og epost

- Kort redegjørelse for hvorfor du søker støtte

- Oversikt over hva du søker støtte til med kostnad

- Hvem er barnets trener, foreldrekontakt eller lagleder som vi kan høre med

- Redegjørelse for om du har sjekket med NAV om dette går inn under deres støtteordninger.




Dugnad 1 2024 Toalettpapir

Postet av Nordstranda IL den 4. Mar 2024

Tirsdag 5. mars starter ny dugnad med toalett- og kjøkkenruller.

Henting av sekkene skal gjøres i Norengros´ butikk i Rønvik (bak Biltema). Det vil være mulig å hente sekker i butikkens åpningstid (man-fre 08-16). Frist for henting av sekker blir fredag 4.april. Butikken har laglister i kassen, og dere kan selv velge hvilken type papir dere vil selge.

Dersom det er kommet til nye spillere som ikke står oppført i listene i butikken, sørg for at butikken fører disse opp med fullt navn under korrekt lag.

Vær nøye når dere oppgir navn og lag i butikken, det gjør etterarbeidet for klubben lettere ;-)

Sekkene skal selges for 450,- kroner stykket. Toalett- og kjøkkenruller selges for samme pris. Når sekkene er solgt, skal pengene sendes til økonomiansvarlig for det enkelte lag.

Hver spiller skal selge 5 sekker. Familier med mer enn én spiller i NIL skal selge 4 sekker per spiller (søskenmoderasjon). Samme familie skal ikke selge mer enn totalt 8 sekker. For søsken er det viktig at pengene IKKE sendes inn samlet til kun ett av lagene, men at pengene fordeles på lagene i henhold til lagoversikten som ligger i butikk.

Familier som ikke har hentet ut sekker innen 4. april, vil bli registrert på frikjøp. Frikjøp koster 150,- kroner per sekk og skal overføres til laget spiller tilhører.

Dersom enkelte familier ønsker å selge flere sekker enn de står oppført med, er de velkomne til å gjøre dette. 

NB! Det er viktig at alle ved henting av sekker påser at betjeningen i butikken fører opp korrekt antall sekker på korrekt navn og lag.