Dugnad 4 2019

Postet av Nordstranda IL den 5. Des 2019

Nå har årets juledugnad med salg av treningssokker og skrapelodd startet. Alle inntekter går uavkortet til lagene! NB: gjelder ikke frikjøp. (bildet er ikke nødvendigvis av riktig sokk)

Henting av sokkene gjøres i Sport Norge sin butikk på Koch kjøpesenter. Det vil være mulig å hente sokker i butikkens åpningstid (man-fre 10-20, lør 10-18). Frist for henting av sokker blir fredag 13. desember. Butikken har laglister i kassen. Dersom det er nye spillere på enkelte lag som ikke står oppført i listene, tilføyes bare navn på listene i butikk med penn.

Sokkene fins i ulike størrelser, og farge er sort eller hvit. De som henter ut først, vil ha flere valgmuligheter med hensyn til størrelse og farge enn de som henter ut sist.

Pakkene skal selges for 100,- kroner stykket. Når pakkene er solgt, skal pengene sendes til økonomiansvarlig for det enkelte lag.

Hver spiller skal selge 5 pakker. Familier med mer enn én spiller i NIL skal selge 4 pakker per spiller (søskenmoderasjon). Samme familie skal ikke selge mer enn totalt 8 pakker. For søsken er det viktig at pengene IKKE sendes inn samlet til kun ett av lagene, men at pengene fordeles på lagene i henhold til listene i butikk.

Familier som ikke har hentet ut pakker innen 13. desember  vil bli registrert på frikjøp. Frikjøp vil koste det samme som salgsbeløp (100,- kroner per pakke) under denne dugnaden. Altså vil det lønne seg å hente ut sokker; man betaler uansett inn det samme beløpet til laget.

NB! Frikjøp går til klubb, ikke lag.

I tillegg skal alle lag unntatt G2012 selge 1-2 NFF skrapelodd per spiller (à kr 30,-). Lodd kan hentes av lagenes kontaktpersoner for dugnad på Storvikhamran 55A på kveldstid fra mandag 9. desember etter avtale (Tlf: 416 72 875). Merk at loddene må selges innen 31. desember i år; gevinstlodd må imidlertid ikke sendes inn før 20. april neste år.